Min dag


Hej tänkte berätta om min dag : först var vi i skolan och satt vid ett runt bord typ och snacka med pontus deiber och johanna alkesjö det var väll kul :) , sen åkte jag och johanna till centrum till donken och åt en glass asgott sen gick vi till min mamma och typ bara hängde där för mamma är typ i Danmark eller något vi skulle typ sova där själva jag och johanna men johanna kunde inte så vi kankse ska göra det imorgon , men imorgon så ska jag åka till tomtberga och kolla på victorias och fridas match ska bli kul ! det är nog ganska många som kommer kolla kul ! inatt ska jag sova hos min farmor eftersom pappas kompisar bor i vårat hus kul för dom . Skolan har väll varit helt okej förutom att anna råka peta i mitt öga med en trumm pinne det gjorde så jääävla ont haha blev as röd :) just nu sitter jag vid datorn och är inne på facebook typ nice ju ! :(

puss
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0