Hej!

hej har inte bloggat så mycket ... men det ska ändras på ! (eller hur man säger)
idag har jag varit med anna och har ätit på subway , om ni undrar vad anna tog så tog hon ljust bröd med kyckling (ingen ost ) och vitlökssås med ingenting annat hahaha , själv tog jag liksom typ allt men i alla fall , sen så köpte hon en almenacka (eller hur det stavas ) och jag också ... en drog vi och mamma och min låtsas pappa till min pappa för att fira min brorsa som fyllde 22 år i fredags , det var väll trevligt. Sen när vi kom hem så klädde anna och jag ut oss först till "fashion" tjejer hah sen klädde vi ut oss till 80- tal:s kläder haha kulkul! det var bara lite kort om min dag :)
tänkte bjuda på en bild på mig :D

ingen konstigt när det gäller mig hahah ....
puss
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0