hej

hej förlåt att vi inte har bloggat så mycket men det är bara för att igår så var jag och victoria och massa andra och kollade på smkvalet i tomtberga hallen , victorias lag kom vidare as kul för dom ju! sen efter så gick vi hem till jesper nylunda och då var vi inne på fb och så , sen drog vi till rådsparken träffade  många där och så . Sen fick jag  och johanna skjuts av pernilla vendelas mamma , super schyst !, sen när vi kom hem så typ snacka vi och såg på rosa hahaha , en klassiker hahaaha , glömde säga att vi sov själva hemma hos mamma för min mamma är typ hos sin pappa alltså min morfar , a men i alla fall så när vi hade lagt oss , så vaknar jag klockan 3 på natten för att min brorsa väckte mig haha läskigt för han ville typ ha nycklarna till min farmors lägenhet och dom hade jag :)

och idag så har jag varit med johanna sen så drog vi till anna och lagade pannkakor as goda ! sen kollade jag och johanna på annas match mot tyresö och där träffade vi irre irene Mantonanakis och emelie mattson dom var jätte schysta hade aldrig träffat dom innan :) men sen drog vi till min mamma och då märkte vi att jag hade ingen nyckel och då drog vi till min pappa och sen drog vi till huddinge hallen för vi skulle se på johannas handbolls träning fast Johanna spelade inte för hon var förkyld , sen kom ida och vi hade det kul ! sen drog vi hem och nu sitter jag här :)
ha det bra
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0