Hej

hej idag var jag inte med emma sörman utan jag och anna gick hem till frida svan så kom dennis forslund och totte anren dit också , det var väll kul :) märkte att frida hade as många maskaror då hahaha typ 20 fan , kollade igenom dom haha fina hhahahahaahah , men sen hade frida fotbolls träning och anna hade också det så jag följde med anna hem och då hade hon typ bara en kvart på sig att göra sig i ordning och sen skulle jag kolla på annas träning men dennis och totte som aldrig kom ... TASKIGT :( haha men sen träffade jag anna andersson där vi hade grymt kul ! hah , då bestämmde vi även att vi skulle sova över nästa fredag KUL !

SÖTA ANNA !

haha , jag åt en klubba så luktade hon på den så bara : den luktar alovera haha så la hon upp den på facebook hahahahaah jag vet hon är inte som alla andra....
/sofia

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg Vickan och Sofia! :d <3

2011-09-14 @ 19:21:08
Postat av: Anna

Vad då inte som alla andra??? Hahahaha!!

2011-09-14 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0